Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2014

Quote #1: Το τούνελ, Ερνέστο Σάμπατο


6 σχόλια:

  1. Καλημέρα Α.!

    Μου αρέσουν πολύ τα αποφθέγματα (τα quotes, για να συνεννοούμαστε καλύτερα!) των συγγραφέων.Είτε αυτά που επιλέγει κάποιος τρίτος και αναπαράγονται με τέτοια ισχύ που καταλήγουν να γίνονται συνώνυμα του συγγραφέα τους είτε ακόμα και εκείνα που επιλέγω να απομονώσω εγώ κατά την διάρκεια της ανάγνωσης.

    Σ' ένα τέτοιο quote έπεσα προχθές και βρήκα την ανάρτησή σου ως αφορμή για να το αναφέρω. Δεν ταιριάζει πολύ με του Σάμπατο (συγχώρα με!) αλλά είναι άκρως βιβλιοφιλικό και κουβαλά πικρή αλήθεια μέσα του. Προέρχεται από το βιβλίο του Ισαάκ Μπάσεβις Σίνγκερ "Ο τελευταίος δαίμονας και άλλα διηγήματα" (παρεμπιπτόντως γράφει υπέροχα διηγήματα και ήταν μια ευχάριστη ανάσα ανακούφισης ανάμεσα στους λυγμούς των υπόλοιπων μισοτελειωμένων βιβλίων μου!) και είναι η τελευταία φράση του ομώνυμου διηγήματος:

    "Ναι, όσο μένει έστω και ένα βιβλίο μπορώ να συντηρούμαι. Όσο οι σκόροι δεν καταστρέφουν την τελευταία σελίδα έχω κάτι να παίζω. Το τι θα συμβεί όταν δε θα υπάρχει πια το τελευταίο γράμμα, καλύτερα να μην το προφέρουν τα χείλη μου."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαραμπού!

      Κι εμένα μου αρέσουν όλων των "ειδών" τα quotes, αν μπορούμε να τα κατηγοριοποιήσουμε.
      Ειδικότερα, τα quotes που ανακαλύπτουμε ανάμεσα στις γραμμές των βιβλίων και συνδέονται πιο άμεσα με μας, αφού εμείς τα επιλέγουμε και ταυτιζόμαστε περισσότερο μ' αυτά και όχι με άλλα.
      Το σημερινό είναι ένα τέτοιο, της καρδιάς, και φέρει μέσα του ένα συναισθηματικό φορτίο που ελπίζω πως κοινοποιώντας το, δε θα χάσει τη δύναμη που ασκεί πάνω μου.

      Χαίρομαι που το κυριακάτικο quote μου στάθηκε αφορμή για να αναφέρεις το εντελώς βιβλιοφιλικό του Σίνγκερ :-)

      Διαγραφή
    2. Μόνο εγώ τα αντιπαθώ τα αποφθέγματα τελικά;

      Διαγραφή
    3. Γι' αυτό είσαι ξεχωριστή! ;-P

      Διαγραφή
  2. Τα λατρεύω! Είναι μικρές προτάσεις που μου δίνουν κίνητρο κι ώθηση! Έχω χρόνια μικρά μπλοκάκια και κρατώ σημειώσεις. Συχνά πυκνά ανοίγω, διαβάζω και νιώθω όμορφα! Το έχω κάνει και δώρο... έχω επιλέξει ένα όμορφο μικρό σημειωματάριο κι έχω γράψει πολλά quotes χωρίς να το τελειώσω...ώστε ο παραλήπτης του να το συνεχίσει. Ένα δώρο που βάζεις κι εσύ λίγο κόπο ε;
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά τα δώρα που προσφέρουμε φτιάχνοντάς τα οι ίδιοι με μεράκι, έχουν άλλη αξία...
      Τα φιλιά μου :-)

      Διαγραφή
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...