Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου 2014

Φρέσκα βιβλία

Από τις ημέρες των γιορτών προσπαθούσα να γεμίσω τον κουμπαρά μου, ώστε ν' αποκτήσω καινούργια βιβλία. Τελικά τα αγόρασα σε δύο φάσεις:


Πριν από δύο περίπου εβδομάδες έφτασε η πρώτη booktalkική παραγγελία courierικώς, από την οποία μου έμεινε αδιάβαστος ο «Πότης».
Η αλήθεια είναι πως σκεφτόμουν να τον ξεκινήσω, όμως επειδή δεν είναι μικρούλης και είχαμε να ταξιδέψουμε με τον σύζυγό μου, φοβήθηκα πως θα ανυπομονούσα να τον τελειώσω και το μυαλό μου θα ήταν διαρκώς στα πάθη του.

Ακολούθησε η δεύτερη την Παρασκευή που μας πέρασε, στο ίδιο το Booktalks του Π. Φαλήρου, έναν πανέμορφο βιβλιοφιλικό χώρο με υπέροχους ανθρώπους, καλά βιβλία και καφέ. Δηλαδή το ιδανικό μέρος για μένα! #happiness books+coffee


Χθες το βράδυ κι ενώ επιστρέψαμε και συμμαζευτήκαμε, χαμήλωσα τα φώτα και ξεφύλλιζα με ευλάβεια τα καινούργια μου βιβλία σαν σε ιεροτελεστία.
Τώρα ξέρω πως με περιμένουν φρέσκα βιβλιαράκια  που μυρίζουν όμορφα, οι σελίδες τους είναι ατσάκιστες, είναι καινούργια! Ήταν τα πιο ωραία δώρα που μπορούσα να κάνω στον εαυτό μου και πραγματικά τα ήθελα πολύ.
Μέχρι την επόμενη αποταμίευση, νομίζω πως θα τα έχω διαβάσει. Στο μεταξύ και με βεβαιότητα (μετά από την επαναληπτικότητα του όλου πράγματος που έχει κατακάτσει στο ασυνείδητο μέρος της ύπαρξής μου) τα βράδια θα επιστρέφουν στον ύπνο μου διαφορετικά βιβλία με τη μυρωδιά της κόλλας, με ευφάνταστα εξώφυλλα, ιδιαίτερες γραμματοσειρές άλλοτε μεγάλες κι άλλοτε μικρές. Εκεί, στα όνειρά μου, θα φιγουράρουν ονόματα συγγραφέων  απ' όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου μαζί με τα παιδιά και τις λέξεις τους, καλώντας με σ' ένα ταξίδι ανάγνωσης και αέναης περιπλάνησης με πολλούς σταθμούς μα κανένα τέρμα...


Υ.Γ.1 Τις επόμενες μέρες θα γράψω για το "Κλειδί" και το "Πρόγευμα στο Τίφφανυς". Ήταν εξαιρετικά και τα δύο.
 Υ.Γ.2 Με ποιο λέτε να συνεχίσω;

18 σχόλια:

  1. Υπέροχα καινούρια βιβλιαράκια που με κάνουν να θέλω κιάλλα!
    Όχι, θα αντισταθώ στην καταναλωτική μου μανία και θα αρκεστώ στα ράφια της δημόσιας βιβλιοθήκης!
    Ξεκίνα τα πορφυρά πανιά να ακούσουμε και τη δική σου άποψη, καθώς είναι ένα βιβλίο που όλα τα βιβλιομπλογκς μίλησαν γι' αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταναλωτική μανία δε λες τίποτα,...κι εγώ πρέπει να συμμαζευτώ, οπωσδήποτε. Και να δανειστώ και ν' ανταλλάξω και όλα.

      Να υπάρχει πολυφωνία ε; Μερικές φορές σκέφτομαι πως όταν πολλοί έχουν μιλήσει για ένα βιβλίο είναι περιττό να το κάνω κι εγώ. Όμως υπάρχουν κάποια βιβλία που νιώθω ότι επιβάλλεται να μιλήσω γι' αυτά, ανεξάρτητα αν και οι άλλοι το έχουν κάνει πριν από μενα. Μακάρι να είναι ένα τέτοιο βιβλίο τα "Πορφυρά πανιά".

      Διαγραφή
  2. Καλοδιάβαστα! Έχω πολύ καιρό να αγοράσω βιβλία..στάσεως χρημάτων ένεκα...Δε με παίρνει ούτε στο παζάρι να πάω...Έχω ευτυχώς μεγάλη βιβλιοθήκη με πολλά διαμαντάκια που δεν έχω διαβάσει ακόμη....Συνεχίζω Στάινμπεκ (έκανα μια ανάπαυλα με Φάουστ) και ζηλεύω το κλειδί σου, τα πορφυρά πανιά και τη κα Μαλακατέ βεβαίως βεβαίως. Εν καιρώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω, αλήθεια...
      εδώ κι δυο μήνες έχω φτιάξει έναν "βιβλιοκουμπαρά" κι εκεί μαζεύω χρήματα για να αγοράζω βιβλία. Κάθε φορά ρίχνω ό,τι μου περισσεύει: από 1 μέχρι 5 ευρώ. Σιγά-σιγά συγκεντρώνεται ένα ποσό των 30-40 ευρώ κι έπειτα το εξαργυρώνω.
      Με το παζάρι ξέρεις τι παθαίνω; Παρόλο που βάζω όριο στον εαυτό μου (παίρνω μαζί μου συγκεκριμένα χρήματα), στο τέλος τα μισά από αυτά που αγοράζω μένουν αδιάβαστα.
      Περιμένω την ανάρτησή σου για τον Στάινμπεκ. Μου άρεσε πάρα πολύ η καθαρότητα της γραφής του. Το τραγικό είναι το απλά δοσμένο.

      Διαγραφή
  3. Ο βιβλιοκουμπαράς,τι ωραία ιδέα!"Πορφυρά Πανιά" και καπάκι το "Κανείς δεν Θέλει να Πεθάνει" ή ανάποδα,είναι βιβλία για την ζωή και τον έρωτα ,το ένα είναι ήρεμη δύναμη,το άλλο μεταφυσική και αγωνία.Με Μπολάνιο εγώ δεν τα έχω καλά-αν και τον θωρώ μέγιστο δεν μου πάει-και τον "Πότη" τον έχω στα προσεχώς.Δεν έχει σημασία αν μιλάμε πολλοί για το ίδιο βιβλίο,η μια ανάγνωση εν αποκλείει καθόλου την άλλη,ίσα ίσα,το ζητούμενο είναι να συνεχίσουμε να μιλάμε ελεύθερα κι όπως νιώθουμε,γιατί μεγάλη επίθεση κατά των μπλογκ οσμίζομαι,αντιδημοκρατική και άδικη..
    Την καλησπέρα μου και καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ιδέα του βιβλιοκουμπαρά γεννήθηκε από τη δυσκολία μου ν' αγοράζω βιβλία και στην εφαρμογή του μ' έχει σώσει :-)
      Κι εγώ 1η φορά θα διαβάσω Μπολάνιο. Μου άρεσε η υπόθεση, όπως την διάβασα στο οπισθόφυλλο και έχω απορία πώς θα την διαχειριστεί και ξετυλίξει ο συγγραφέας.
      Ο "¨Πότης" είμαι σίγουρη πως θα μου αρέσει, κι εγώ στα προσεχώς τον έχω.
      Χθες βράδυ τελικά ξεκίνησα τα "Πορφυρά πανιά".
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα και ενθαρρυντικά λόγια που γράφεις,...λόγια που έχουν βάρος,...
      Καλή βδομαδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  4. Εγώ πλέον καινούργια αποκτώ με δώρα. Όταν με ρωτούν τι δώρο θέλω ...τους κατευθύνω τεχνηέντως :))
    Καλοδιάβαστα τα βιβλαράκια σου! Σε νιώθω ...αχ αυτή η πρώτη αίσθηση!
    Την καλησπέρα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χάρηκα (που γνωριστήκαμε επιτέλους), χάρηκα (που ήρθες στο Booktalks), χάρηκα (για τα βιβλιαράκια που πήρες). Και να γράψεις για τα Πανιά, κι ας έχουν γράψει πολλοί. Αυτό μας έλειπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Κατερίνα μου,... πολύ-πολύ και μακάρι να ξανασυντηθούμε!
      Σωστά μιλάς :-)

      Διαγραφή
  6. Με γεια, με γεια!
    Πολύ ωραίες επιλογές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, ευχαριστώ! :-)))
      Αν γινόταν να τα διαβάζω όλα μαζί ταυτόχρονα, σίγουρα θα το είχα κάνει! :-P

      (ξεκίνησα το βράδυ τα "πορφυρά πανιά"...μαγεία...)

      Διαγραφή
  7. Καλοδιάβαστα, καλοδιάβαστα !
    (εντάξει, με τον βιβλιοκουμπαρά μας βάζεις ιδέες. Σπεύδω να αγοράσω ένα γουρουνάκι ! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Θαλή!
      Χαίρομαι που σας άρεσε η ιδέα! Λειτουργεί, στ' αλήθεια! Αποταμιεύεις χρήματα σταδιακά και μέχρι να διαβάσεις κάποια που σε "περιμένουν" έχει ξαναγεμίσει. Εγώ βάζω και στόχο κι όταν μαζευτούν τα χρήματα που θέλω, αγοράζω βιβλία.

      (Ο δικος μου δεν σπάει, μοιάζει με μινι χρηματοκιβώτιο κι έχει δυο επίπεδα -το κάτω είναι για τα βιβλία του μικρούλη μου ;-) )

      Διαγραφή
  8. Καλοδιαλεγμένα βλέπω
    και Καλοδιάβαστα εύχομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ, είστε πολύ καλή! :-)
      Τα μισά τα έχω κιόλας διαβάσει, είμαι στη μέση του 4ου βιβλίου... όλα υπέροχα μέχρι στιγμής!

      Διαγραφή
  9. Φαίνονται πολύ ωραία... Ειδικά το Πρόγευμα στο Τίφφανυς το έχω βάλει στο μάτι εδώ και πολύ καιρό.. θα περιμένουμε τις εντυπώσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου είναι πράγματι ωραία.
      Αν με ρωτούσες ποιο βιβλίο θα σου πρότεινα από από αυτά, θα σου έλεγα "Τα πορφυρά πανιά".
      Το "Πρόγευμα" το διάβασα μέσα σε 1,30 ώρα (το πολύ), ήταν πολύ καλό!
      Διαβάζοντάς σε νομίζω πως περνάμε την ίδια φάση...διαβάζω και δεν θέλω να γράφω για τα βιβλία μου, θαρρείς και θα χαλάσει το ταξίδι των λέξεων και η μαγεία που αφήνει στις ψυχές μας...

      Διαγραφή
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...