Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου 2013

Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,


φέτος τα Χριστούγεννα θέλω να μου φέρεις βιβλία, όσο πιο πολλά μπορείς!

Βλέπεις, έχω γίνει αχόρταγη και δε μου φτάνουν τ’ αδιάβαστα που καρτερικά περιμένουν να τα «κάνω δικά μου».

Ο κουμπαράς μου δε γεμίζει, όσο κι αν προσπαθώ. Και στο λέω, ότι ζηλεύω όσους κατάφεραν να αγοράσουν φρέσκα βιβλιαράκια.

Το μυαλό μου πεταρίζει στα καινούργια και αγχώνομαι, επειδή τα θέλω όλα.  


 Σε παρακαλώ να βάλεις στο σάκο σου για μένα 


-τον «Πότη» του Φάλλαντα
-το «Φυλαχτό» του Μπολάνιο
-τον «Αόρατο» του Όστερ
-τον «Αστερισμό ζωτικών φαινομένων» του Μάρα
-τη «Λέσχη των αθεράπευτα αισιόδοξων» του Γκενασία
-«Τις μικρές ώρες» του Μουρακάμι
-και «Την αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι» του Κούντερα που τόσο αγάπησα.


Α! Κι ένα βιβλιαράκι για τον καλλικατζαράκο, «Θα σ’ αγαπώ ό,τι κι αν γίνει» της Λιόρι.

Με αγάπη,
Α.



Υ.Γ. Για την ώρα ο μικρούλης μου στάθηκε αρκετά τυχερός. Πριν από λίγο, καθώς έγραφα αυτό το κείμενο, έλαβα ένα e-mail που μ’ ενημέρωνε ότι κερδίσαμε το βιβλίο «Ο Αϊ Βασίλης της χρονιάς» των Κουτσιαρή-Διακομανώλη. Και όχι μόνο αυτό, αλλά η καλή νεράιδα που ακούει στο όνομα librarian μας το ταχυδρόμησε κιόλας πρωί πρωί! Ευχαριστούμε τόοοσο πολύ! Και συμφωνήσαμε, όταν "το κουραστούμε", να το χαρίσουμε με την ίδια αγάπη που το πήραμε στη δημοτική μας βιβλιοθήκη :-)
 

5 σχόλια:

  1. Ψάξε στη βιβλιοθήκη της περιοχής σου, κάτι θα βρεις. Το πρόβλημα είναι ότι πλέον αγοράζουν λίγα ή καθόλου, δυστυχώς. Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ψάξε στη βιβλιοθήκη της περιοχής σου, κάτι θα βρεις. Το πρόβλημα είναι ότι πλέον αγοράζουν λίγα ή καθόλου, δυστυχώς. Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από την τελευταία φορά που επισκέφτηκα την τοπική βιβλιοθήκη διαπίστωσα ότι δεν υπήρχαν νέες κυκλοφορίες. Τα πιο καινούργια ήταν τα προ τριετίας.
      Ελπίζω την επόμενη φορά που θα πάω, να βρω κάτι.
      Καλές γιορτές με υγεία και αγάπη!

      Διαγραφή
  3. Χμμμ μάλλον ο Άγιος Βασίλης θα έπρεπε να επισκεφτεί όλες τις δημόσιες βιβλιοθήκες για να έχουμε όλοι όσοι δεν μπορούμε να αγοράζουμε βιβλία να διαβάζουμε!
    Αχ καλή μου Α. μακάρι να είχα κάποιο από αυτά τα βιβλία που ζήτησες να στο έστελνα κι αυτό (αφού πρώτα φυσικά το είχα διαβάσει κι εγώ)!
    Ωστόσο, είμαι σίγουρη ότι έχεις, όπως κι εγώ, πολλά άλλα βιβλία στα ράφια σου που σε περιμένουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί καλά που θα ΄ταν, ε;
      Το ξέρω ότι αν είχες κάποιο από αυτά πως θα μου το στελνες...το ξέρω!
      Αν θελήσεις κι εσύ κάποιο από τα δικά μου, μου λες. Τι σόι e-pen friends είμαστε; :-P
      Τα αδιάβαστά μου τα έχω ελαττώσει σημαντικά, όμως υπάρχουν λίγα ακόμη που με περιμένουν μεταξύ των οποίων και οι "Προσκεκλημένοι" που είχαμε ανταλλάξει το καλοκαίρι.
      Χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...