Πέμπτη, 6 Ιουνίου 2013

Καλώς ορίσατε


Η δημιουργία αυτού του ιστολογίου υποκινήθηκε από την αγάπη μου για τα βιβλία και την ανάγνωση.

Τα κείμενα που θα δημοσιεύω αφορούν προσωπικά διαβάσματα, πράγμα που σημαίνει ότι είναι υποκειμενικά και δεν αποτελούν κριτικές που προϋποθέτουν την αποστασιοποίηση και την αντικειμενικότητα. Πρόκειται μονάχα για παρουσιάσεις βιβλίων από την οπτική γωνία ενός απλού αναγνώστη.

Θα χαρώ να μοιραστείτε μαζί μου τις σκέψεις σας κι αν είστε κι εσείς ένας συστηματικός αναγνώστης όπως εγώ, τότε «καλώς ορίσατε»!

15 σχόλια:

  1. Ωχ, ένα κορίτσι βγήκε από τη ντουλάπα. Καλωσόρισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε σένα το χρωστάω Κατερίνα μου και το ξέρεις ;-)
      Καλώς σε βρίσκω! :-)

      Διαγραφή
  2. Α τι καλά που αυξάνεται ο αριθμός των ατόμων που έχουν την ίδια με εμάς λόξα!
    Καλώς ήρθες λοιπόν στην μπολογκόσφαιρα.
    Εύχομαι πολλές και καλές αναρτήσεις γεμάτες λέξεις, σκέψεις, φαντασία και βιβλία.
    Για πες μας λοιπόν πώς τη φαντάζεσαι τη βιβλιοθήκη σου...
    Εγώ θα την ήθελα κάπως έτσι:
    https://twitter.com/bookbookworm/status/334948386996379648/photo/1
    Πως και πως ανυπομονώ για την ώρα που θα αποκτήσω μόνιμη στέγη (και μόνιμη πόλη) και θα συγκεντρώσω όλα τα βιβλία μου που τα έχω σκορπισμένα σε τέσσερα σημεία της Αττικής σε έναν χώρο, το δικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρίσκω librarian!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, λειτουργούν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά για μένα :-)
      Φαντάζομαι μια τεράστια βιβλιοθήκη που θα πλαισιώνει το τζάκι του σπιτιού μου.
      Αναζήτησα στο διαδίκτυο μια σχετική φωτογραφία για να σου δείξω, αλλά καμιά από αυτές δεν είναι τόσο κοντά στο δικό μου όνειρο.
      Εύχομαι σύντομα ν΄ αποκτήσεις μόνιμη κατοικία, ώστε να στεγάσεις τη δική σου ονειροβιβλιοθήκη :-)


      Διαγραφή
  3. Καλή αρχή και καλό κουράγιο κι από μένα!!!
    Εύχομαι μέσα απ'τα χάρτινα βουνά που χτίζεις με τις λίστες σου, να ανακαλύψεις το δρόμο γι'αυτό που γυρεύεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Wallace,
      καθώς η λογοτεχνία εξευγενίζει τον άνθρωπο, τον σμιλεύει, στρογγυλεύει τις γωνίες και τις ατέλειές του , εκείνο που ουσιαστικά επιζητώ από αυτήν είναι μέσα από τα βιβλία να βγω ένας καλύτερος άνθρωπος στο μυαλό και την ψυχή.
      Καλές αναρτήσεις και σε σένα γεμάτες δημιουργικότητα!

      Διαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ, ελπίζω να γίνει κάποια στιγμή.
    Όμως εσύ αφού έχεις έτοιμο το χώρο είναι πολύ εφικτό να το κάνεις.
    Μπορείς να κάνεις μια ανάρτηση και να γράψεις πως τη φαντάζεσαι.
    Π.χ. θα είναι ξύλινη; αν ναι τι χρώμα θα έχει το ξύλο; θα είναι ράφια ή έπιπλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιφυλάσσομαι librarian πως θα κάνω μια σχετική ανάρτηση :-)

      Διαγραφή
  5. Καλώς βρισκόμαστε :) Θέλω εντυπώσεις από τον Ξένο οπωσδήποτε, προσωπικά τον βρήκα εξαιρετικό...καλές αναγνώσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ καλή μου filoteo, καλές αναγνώσεις να 'χουμε.
      Έχω διαβάσει την ανάρτησή σου για την Πτώση, θα κάνω μια σχετική αναφορά στο κείμενό σου.
      Οι απόψεις μας γύρω από τον τρόπο που στήνει ο Καμύ τη δομή της ιστορίας του δεν απέχουν και πολύ.
      Ένα ζεστό φιλάκι στο τρυφερό ποδαράκι της μπέμπας σου :-)

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ πολύ....με συγκινείς :)

      Διαγραφή
  6. Μόλις τώρα σε πήρα είδηση και σε καλωσορίζω κι εγώ με χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα Βιβή μου :-),
      πολύ χαίρομαι που με πήρες είδηση και μεγαλώνει η "βιβλιοφιλική" παρέα.
      Καλές αναγνώσεις να ΄χουμε!

      Διαγραφή
  7. Καλή αρχή, με όμορφες αναγνώσεις, ωραίες και ενδιαφέρουσες αναρτήσεις.
    Σήμερα σε ανακάλυψα και χάρηκα γι' αυτό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ :-)
    Α, εγώ συχνά περνάω μια βολτίτσα, για να σε διαβάσω και να χαζέψω τις βιβλιοθήκες σου. Θέλω κι εγώ μία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...